آسیافن تولید کننده ی هواکش های صنعتی و تاسیساتی

گروه تولیدی صنعتی آسیا از سال 70 با سابقه حدود 30 سال،با مدیریت آقای نثاری، در زمینه ساخت و تولید انواع هواکش شروع به فعالیت نموده است.

آسیافن تولید کننده ی هواکش های صنعتی و تاسیساتی

گروه تولیدی صنعتی آسیا از سال 70 با سابقه حدود 30 سال،با مدیریت آقای نثاری، در زمینه ساخت و تولید انواع هواکش شروع به فعالیت نموده است.

آسیافن تولید کننده ی هواکش های صنعتی و تاسیساتی

شرکت آسیا فن تولید کننده هواکش گلخانه،هواکش مرغداری،دم فشار قوی،فن سانتریفیوژ

آنچه باید درباره ی فن سانتریفیوژ بدانیم

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۵۴ ب.ظ

فن سانتریفیوژ که در اصطلاح بدان هواکش گریز از مرکز نیز گفته می‌شود، یکی از انواع پرکاربرد هواکش‌های صنعتی در سیستم تهویۀ مطبوع ساختمان است که هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه تخلیه می‌کند. به عنوان یک قانون کلی، فن سانتریفیوژ در سیستم‌های کانال کشی شده با فشار بالا کاربرد دارد.

 

هواکش آسیا

 

آنچه باید درباره ی فن سانتریفیوژ بدانیم

 

فن سانتریفیوژ که در اصطلاح بدان هواکش گریز از مرکز نیز گفته می‌شود، یکی از انواع پرکاربرد هواکش‌های صنعتی در سیستم تهویۀ مطبوع ساختمان است که هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه تخلیه می‌کند. به عنوان یک قانون کلی، فن سانتریفیوژ در سیستم‌های کانال کشی شده با فشار بالا کاربرد دارد.

 

فن سانتریفیوژ حلزونی یک طرفه یکی از انواع پر کاربرد هواکش‌های سانتریفیوژ است که به صورت گسترده در مکان‌های عمومی مهم که به گردش هوای پاک نیاز دارند، مانند بیمارستان‌ها، کارخانه‌های صنعتی، کارگاه‌ها، برج‌های مسکونی، ادارات، مراکز خرید، مساجد و مکان‌های مشابه این‌ها برای تخلیه و به گردش درآوردن هوا استفاده می‌شود. در هواکش حلزونی یک طرفه، هوا از یک سمت مکیده شده و از سمت فلنچ‌ها به بیرون دمیده می‌شود.

در این نوع هواکش، با توجه به شرایط کاربردی می‌توان از دو مدل فن سانتریفیوژ بکوارد و فن فوروارد استفاده کرد. ظرفیت تخلیه هواکش حلزونی یک طرفه می‌تواند تا دویست هزار مترمکعب بر ساعت تغییر کند؛ علاوه بر این، فشار این هواکش‌ها می‌تواند تا ۳۵۰۰ پاسکال باشد که با توجه به نوع سفارش و کاربرد فن میزان مورد نیاز محاسبه و در فرایند تولید لحاظ می‌شود.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فن سانتریفیوژ حلزونی یک طرفه

ورق اس تی-۳۷ از ضخامت ۱ تا ۵ میلی متر

ورق گالوانیزه از ضخامت ۱ تا ۲٫۵ میلی متر

ورق استیل از ضخامت ۲ تا ۵ میلی متر

قابلیت نصب انواع الکتروموتورهای ضد انفجار،ضد جرقه و یا دیگر الکتروموتورها

امکان اتصال موتور در سه حالت مستقیم، غیر مستقیم و کوپلینگ

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
هاجر خزایی

نظرات (۱)

۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۵۶ ehsangold ehsangold

خیلی مطلب خوبی بود ...

اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم:

جشن پنجاهمین سالگرد ازدواج، جشن سال طلایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی